HTML

A Nagy Utcazene Körút

Május 11-én, 3 hetes utcazene körútra indulunk Patkós Ricsi és Dobokay Máté cimborámmal. A blog az élményeinkről, kalandjainkról fog szólni, hála az embernek, aki kitalálta a Wi-fit.:-) Remélhetőleg mindennap jelentkezem majd, de ezt nem garantálom

Friss topikok

  • Vizualis informaciok: Sziasztok, egy kedves ismerős hívta fel a figyelmem a blogotokra. Sajnálom, hogy nem jutottatok el... (2010.05.24. 16:18) Újra itthon
  • Vikke: Hazajöttünk.:-( Majd írok, amint lesz erőm két éjszakányi aligalvás után. (2010.05.22. 10:29) Bruxelles, Brugge, Lille
  • Én, aki Zsombor: This whole invitation thing is very welcomed! So we also will have the chance to take part in that... (2010.05.19. 02:05) Franciaország
  • Én, aki Zsombor: Szegény pici elesettek.... Eddig nem írtam, mert jól mentek a dolgok, és én csak sóvárogtam. De mo... (2010.05.19. 01:28) Luxemburg, Bruxelles, Amsterdam
  • ruairi: when you get to dublin email me or sms 00353868335085 (2010.05.18. 10:56) On the road....

Linkblog

Archívum

Bruxelles, Brugge, Lille

2010.05.19. 15:12 Vikke

Nos hát, újra Franciaországban. Megérkeztünk, az idő meleg, napos, füllesztő és fehérbörűeket elriasztóan káprázatos. De szép.

Amsterdamban továbbra sem volt szerencsénk, Brüsszelbe sem sok. Zenéltünk ugyan, de a rendőrök kedvesen elküldtek engedélyért. El is mentem én biza. Át lettem irányítva egy másik helyre, ami meg zárva volt. Így ennyi volt. A pisilő kisfiú nem nagy szám...

Átmentünk Brugge-be, ahol kisebb várakozás után megjött David Cooper, a hostunk. Egy nagybajszos wales-i, 3000 darabos söröspohár- és kameragyűjteménnyel (=Máté orgazmusa:-)

A város szép, de kihalt. De megérte mindenkép. (ha olvasod, kösz a tippet Adri;-)

Reggel neki indultunk Párizsnak, de Lille-ben 3 perccel lekéstük az amiensi csatlakozást. Ezért várunk most itt, a Wifivel jól ellátott gyorsétteremben.

Indulunk is.

We left Amsterdam and tried to play some music in the streets of Brussels. It was a cool place, but a couple of "policewomen" or whatever came and tell, 'ok guys, it's nice but unfortunately it's against law, you need a permission' But the office was closed. 2.6E is not to much isn't it?:-)

But Brugge was so peacefull and nice. Our host, David was a really nice guy, with a collection of beer glasses (more then 3000!!!!)

Now, we are at Lille, back to the lovely lovely France.:-) This night, around 19:20, we'll arrive to the big and famous Paris...

Vikke

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roadtoireland.blog.hu/api/trackback/id/tr792015571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pleszi 2010.05.20. 12:01:49

Szervusz Vikke!
Már megijedtem, hogy a rossz idő hazazavar titeket. Margóval beszéltünk -Tinnyén_ , hogy ilyenkor tovább kell menni "melegebb éghajlatra", de látom erre semmi szükség.
Érezzétek nagyon jól magatokat és tegyetek fel új képeket is.
Pleszi

Dóra.:) 2010.05.20. 16:27:48

Helyes, nem feladni. :) Engem ma akasztottak, gondoltam rád... 3 teljesen angol "csoportom" volt, hiányoltalak. :D :)
Na, hát egyszerűen csak érezzétek jól magatokat, ez a lényeg, és kész!

mariantoanett 2010.05.20. 21:33:23

Hajj, hát akár nehéz, akár nem, én irigykedve olvasom az irományaidat... Ne adjátok fel szerintem sem, biztos vagyok benne, hogy úgyis sikerül, amit elterveztetek :) És tegyél fel képeket is, ha tudsz!! :) Kitartás, és sok puszi

Dóra.:) 2010.05.21. 20:56:04

Viiiiikkktor, életjel? :(

Vikke 2010.05.22. 10:29:28

Hazajöttünk.:-( Majd írok, amint lesz erőm két éjszakányi aligalvás után.
süti beállítások módosítása